Wednesday, May 18, 2011

+---- ဝိေရာဓိ -----+




တကယ္ပါဘဲ....
ကဗ်ာကို ျမတ္နုိးစြာနဲ ့ သစၥာေဖာက္ေနတဲ့ က်ေနာ္
သူမ်ားေတြထက္ အျပစ္ပိုၾကီးေနတယ္ အစ္ကုိရာ ....။

၀ီလီယမ္ရွိတ္စပီးထားထက္ ဘရစ္တနီစပီးယားကုိ လူသိပုိမ်ားေနမွေတာ့
အယ္လင္ပုိးနဲ ့ ေလာင္းဖဲလုိး ေခတ္ျပိဳင္လား မျပိဳင္လား
က်ေနာ္မသိတာ မွားလားအစ္ကုိရာ .....။


လုပ္ခ်င္တာ မလုပ္ရတာထားေတာ့
လုပ္သင့္တာထက္ လုပ္ခိုင္းတာကို လုပ္ေနရတဲ့အခ်ိန္
ဒီလက္ေတြက အေသြးအသားလား ဂီယာလက္တံေတြလား
က်ေနာ္ ေ၀ခဲြရခက္ေနတယ္ အစ္ကိုရာ....။

ေမာင္ေခ်ာႏြယ္အတုေျပာသလုိ
မ်က္လွည့္ဆရာရဲ့ ဘင္ ကုိမွ ၀ယ္ခ်င္တဲ့လူေတြ
အလမၼာယ္ဆရာရဲ့ ေျမြကုိမွ ၀ယ္ခ်င္တဲ့လူေတြ .. လူေတြ ....
ကဲ မခက္ေပဘူးလား အစ္ကုိရာ ....။

တကယ္လုိ ့မ်ား ( ဒီလူေတြက )
မင္းတတ္ထားတဲ့ အသံုးမက်တာေတြ ဒါအကုန္ဘဲလားလို ့ေမးလာခဲ့ရင္
ေျဖစရာ တစ္ခုက်န္ပါေသးတယ္
"က်ေနာ္ ကဗ်ာလည္းေရးေသးတယ္" လုိ ့ ...

တကယ္ပါဘဲ...
ကဗ်ာကို ျမတ္နိုးစြာနဲ ့ သစၥာေဖာက္ေနတဲ့ က်ေနာ္
သူမ်ားေတြထက္ အျပစ္ပုိၾကီးေနတယ္ အစ္ကိုရာ .....။

No comments:

Post a Comment